اونی که از همه بود برتر با دستای خودش شد پرپر!!!

سلام.

خوبین؟؟؟

امروز خواستم بگم که مبسترس هستی پر!!!

یعنی من دیگه افتخار بردگیشون و ندارم و اعتمادی که به من شده بود الان به یه نفر دیگه شده یا چند نفر دیگه که من یه نفرشون میشناسم.

علت دپرس بودنم و نبودنمم  این چند روز همین بود.

نمیدونم چی بگم و فعلا این عکس و داشته باشین تا ادامه داستان!!!

9 پاسخ to “اونی که از همه بود برتر با دستای خودش شد پرپر!!!”

  1. امیدوارم سریع یک میسترس پیدا کنی !

  2. ما اینکه قبلا ما رو تحویل نمی گرفتی…

  3. سلام عزيز اينقدر خودت رو ناراحت نكن اين به اصطلاح ميسترس ها همشون مثل هم هستن اين رابطه تو ايران مثل مرداب ميمونه هرچي بيشتر دنبالش بگردي وهرچي بيشتر دست وپا بزني بيشتر فرو ميري

  4. are khashiaziz kheili ghose nakhur b e ghule hamid in rabete mesle ye mordab mimune ….kolan yek ekhtelale jensiye …kheili dir taarif mishe ..hame jaye donya hamine …agar mikhay m ba in ekhtelal zendegi konim bayad piye in ghazaya ru be tanemun bemalim ….hamamun tajrobehaye moshabe h dashtim amu khashi……………omidvaram hamishe behtarin ha barat bashe edame bede kam nayar amu khashi

  5. salam, manam motaasefam azizam

  6. سلام فقط دلم مي خواهد بگم از خوندن مطالب روي وب خودم رو خراب ميكنم چون قبلا سابقه برده بودن رو داشتم ولي الان از اون محروم هستم . چطوري ميتونم با شما ارتباط برقرار كنم و يك روزي برده شما بشم؟

  7. einkaro nakon
    vaghti ke khodeto erza kardi on vaght to onhal behesh fekr kon ke arzesh dare slave bashi
    to ein donya hichi ba arzesh tar az khodeto bandegi baraye khoda nist na ye doklhtar

  8. سلام من میسترس نگارم از اصفهان دنباله یه برده خوشتیپ و حرف گوش کنم که هر دستوری که بهش میدم بی چون وچرا انجام بده باهام تماس بگیرید برده های آشغال09138986186درضمن باید تست بدین چون من یه برده بیشتر نمی خوام

پاسخی بگذارید

