عکس میسترسBalkan

سلام.

خوبین؟؟؟

امروز با 12 تا عکس امدم تا پست بعدی و ادامه داستان اماده شه!!!

امیدوارم میسترس هستی خوششون بیاد و به پسندند.

عکس های امروز به میسترس Balkan تعلق دارند که خیلی خوب خودشون و جا انداختند و بیشتر اسلیو ها میشناسنش و ارزوی بردگیش و دارند!!!

خوب بریم سراغ عکس ها:

1-

 2-

 3-

 4-

 5-

 6-

 7-

 8-

 9-

 

10-

 11-

 12-

 

نظر یاتون نره!!!

13 پاسخ to “عکس میسترسBalkan”

  1. اکسیر عشق Says:

    سلام رفیق
    می بینم که حیثیت فیلترینگ رو زیر سوال بردی و کماکان به حرفه ی شریف پااندازی مشغولی
    احسنت … احسنت ……
    راستش باید عرض کنم که جوجه مخابراتی ها طی یک عملیات انتحاری و یا بهتره بگم یک شبیخون به خیل عظیمی از سایتهای آپلود عکس یورش بردند و دربشون رو تخته فرمودند ………
    همین روزاست که کلا یاهو و گوگل هم فیلتر بشن و …
    گویا سیاست اینه که ملت فقط حق ورود به سایتهای علمای روحانی رو داشته باشن و لاغیر …
    ( این طرح محرمانه ی آقای احمدی نژاده که تا سال 88 عملی میشه ! )
    خلاصه میخواستم یه لطفی بکنی و چند تا سایت مبسوط واسه آپلود بهمون معرفی کنی …
    البته اگه سراغ داشته باشی ….
    بد جوری کارم گیره به خدا
    منتظرم عزیز
    تا بعد ………..

    به نظر من یه اکانت دیگه تو همین وردپرس بساز بعد عکس ها یا ویدیو هائی که میخوای همین جا اپلود کن و لینکه چیزی و که اپلود کردی و کپی کن برو هرجا میخوای بزن.

  2. اکسیر عشق Says:

    راستی عکس ها بی نظیر بودن
    من که مدت هاست شیفته ی میسترس بالکان شدم
    دمت گرم

  3. عالیه خسته نباشید

  4. این میسترس بالکان کار درست
    ممنون از زحماتت
    موفق باشی

  5. میسترس دنا هم کارش واقعا عالیه . اگه چیزی داری از اون هم یه چیزایی بذار.

  6. من به شدت به 1میسترس نیاز دارم. اگه میشه راهنماییم کن. ممنون میشم. بابت عکس ها هم دمت گرم.

  7. چنتا عكس برام ميفرستي؟

  8. مهدی پا بوس Says:

    عالی بودن.

  9. salam mamnon kheily ali bod man arezo daram yek mistress dashte basham hame kar vasash mikonam arabis1360@gmail.com

  10. سلام خوبي؟
    عكساي واقعا زيبايي بود كه ادمايي مثل مارو تحت تاثير شديد قرار ميداد
    خيلي هيجان زده ام همچنين افسرده. ازيه طرف ميلم به اينكه جستجومو براي پيا كردن ميسترس ادامه بم زياد شد و از طرفي افسوس ميخورم چرا تو ايران ما بايد اينقدر ….
    عكسات فوق العاده زيبا بودن
    اگر ميتوني چندتا داستان و كليپ هم اضافه كني عال ميشه
    راستي اگر غصه فيلتر رو ميخوري ميتوني توي Yahoo360 بلاگ بسازي مثل من
    درهر حال موفق باشي و اميدوارم كمكم كني تا بتونم خدمتكار خداوند هستي باشم

  11. سلام من میسترس نگارم از اصفهان دنباله یه برده خوشتیپ و حرف گوش کنم که هر دستوری که بهش میدم بی چون وچرا انجام بده باهام تماس بگیرید برده های آشغال09138986186درضمن باید تست بدین چون من یه برده بیشتر نمی خوام

  12. سلام من آرزو دارم یه میسترس داشته باشم و هر چی اون بگه اطاعت کنم خواهش می کنم کمکم کنید

پاسخی بگذارید

